OIS - Wyjazdy dla młodych i aktywnych

41 000 osób wyjechało z nami W 2008 roku
Telefon:
kom 506 916 155
GG:
Skype:
biuroois1
Email:
info@ois.pl
  • Strona główna
  • Oferty
  • O nas
  • Zapisy/Pomoc
  • Praca
  • Galerie
  • Kontakt
Forum »
Zaloguj się »
Mamy biura w
  • Warszawie,
    Warszawa

    Zapraszamy na ulicę Batorego do nas.

    Biuro znajduje się:

    ul. Batorego 14/30

    02-591 Warszawa

    Tuż przy metrze pole Mokotowskie

    Biuro pracuje w poniedziałek - piątek 10:00-18:00

     

     


    tel. kom 506 916 155 od 10:00 do 18:00

    TELEFON ALARMOWY 504 669 756



    info@ois.pl

     

     

  • Warszawie,
    Warszawa

    Zapraszamy na ulicę Batorego do nas.

    Biuro znajduje się:

    ul. Batorego 14/83

    02-591 Warszawa

    Tuż przy metrze pole Mokotowskie

    Biuro pracuje w poniedziałek - piątek 11.00-19.00

  • Katowicach,
    Katowice

    Biuro Silesiatour

    Katowice

    ul. 3 maja 22 pierwsze pietro

    pn-pt od 10 do 17

    sobota od 10 do 13

    tel (032) 2536429

    mobil 665825828 do godz 20

    TELEFON ALARMOWY 504 669 756

    mail: katowice@ois.pl

    silesiatour@interia.eu

    gg: 1547907

  • Krakowie,
    Kraków

    kom 506916155

     

    mail   info@ois.pl

     

  • Poznaniu,
    Poznań

     

    kom 506 916 155

     info@ois.pl

     

     

  • Wrocławiu,
    Wrocław

    Internetowe Centrum Rezerwacji - Wrocław

    kom 506 916 155

  • Łodzi
    Łódź

    Internetowe Centrum Rezerwacji - Łódź

     kom 506 916 155

REJSY MAZURSKIE - LATO 2019
REJSY ŚRÓDZIEMNOMORSKIE - LATO 2019
SZKOLENIE NA ŻEGLARZA - LATO 2019
CHORWACJA-BIOGRAD, MAKARSKA - LATO 2019
CZARNOGÓRA - LATO 2019
BUŁGARIA - LATO 2019
GRECJA - LATO 2019
HISZPANIA - LATO 2019
WYJAZDY WAKACYJNE - LATO 2019
ODJAZDOWE LATO AKADEMICKIE (OLA)
ALBANIA - LATO 2019
PRZEJAZDY WAKACYJNE
WAKACJE Z DOJAZDEM WŁASNYM

Słoneczny brzeg - Hotel Rusałka/Nimfa**

« wstecz

Ceny od: 1145.00 zł

Terminy: 18.06.2017 - 18.09.2017

Zakwaterowanie: Hotel Rusałka/Nimfa**

Dojazd: autokar 

Zniżki:{#emotions_dlg.discount} dla byłych Uczestników wyjazdów 

Zobacz przystanki » Warunki uczestnictwa »
Rezerwuję Ceny i terminy Mam pytanie!

Słoneczny Brzeg to region Bułgarii najlepiej rozwinięty pod względem zaplecza turystycznego i poziomu świadczonych usług. Sam Słoneczny Brzeg jest uważany za najpiękniejsze kąpielisko na bułgarskim wybrzeżu, a leżący nieopodal Nessebar to perła Bułgarskiej Riwiery.

Fantastyczna piaszczysta plaża osłonięta wydmami, łagodne zejście do morza, którego średnia temperatura wynosi 24°C, hotele oferujące wiele udogodnień dla dzieci, 2 duże parki wodne oraz ograniczony ruch samochodowy w mieście sprawiają, że jest to okolica idealna na wczasy rodzinne.

Ten nadmorski kurort położony ok. 35 km na północ od Burgas, rozwija się od 1958 r. Znajduje się tu ponad 100 hoteli różnej kategorii mogących pomieścić ok. 30 tys. gości, na których czeka wiele atrakcji: restauracje, tawerny, sklepy z pamiątkami, puby i dyskoteki, skoki na bungee, a na plaży: rowery wodne, nurkowanie, windsurfing i żeglarstwo.

Ramowy program imprezy:

Dzień 1 - Wyjazd z Polski, zgodnie z rozkładem jazdy autokarów.
Dzień 2 -  Przyjazd do Bułgarii, zakwaterowanie, spotkanie informacyjne z rezydentem. 
Dzień 2 - 11 - Pobyt na miejscu, możliwość skorzystania z wycieczek fakultatywnych.
Dzień 11 - czas wolny, wyjazd do Polski. 
Dzień 12 - Przejazd do Polski. przyjazd do kraju w godzinach popołudniwo-wieczornych.

Cena obejmuje:

 

  • przejazd autokarem
  • zakwaterowanie w Hotelu - 9 noclegów
  • śniadania w cenie
  • opieka pilota
  • opieka rezydenta

 

Cena nie obejmuje:

 

  • ubezpieczenie 50zł*
  • opłata klimatyczna 50zł*
  • Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 10zł/os/turnus
*kwoty doliczane na umowie

 

Dojazd:

autokar

Zniżki:

{#emotions_dlg.discount}zniżki dla stałych Klientów

- osoba dorosła na dostawce: ZNIŻKA 100 zł

Wyżywienie:

W cenie ŚNIADANIA

Dopłata do oniadokolacji +200zł/os

Hotel posiada główną restaurację oferującą dania kuchni europejskiej oraz smaczne potrawy lokalnej kuchni.
Posiłki w formie bufetu są podawane w pakietach BB (śniadania) lub HB (śniadania, obiadokolacje w formie bufetu - napoje do obiadokolacji dodatkowo płatne),  możliwe są także dania na zamówienie.
Restauracja dysponuje również przestronnym tarasem pod zadaszeniem, z widokiem na basen.

 Lobby Bar
Hotel dysponuje przyjemnym, przestrzennym lobby barem, gdzie można smakować różne lokalne wina i piwa a także importowane napoje alkoholowe.
W lobby barze znajduje się telewizor oraz internet Wi - Fi.
Można tu wypić popołudniową kawę czy zjeść deser lub inną drobną przekąskę.
Idealne miejsce na popołudniowy czy wieczorny relaks przy ulubionym napoju.

Bar przy basenie
Przy hotelowym basenie znajduje się bar serwujący różnorodne napoje bezalkoholowe i alkoholowe, desery, koktajle i lody.
Można się tutaj schłodzić różnymi napojami, zażywając kąpieli w basenie i kąpieli słonecznych na tarasie.

  • Tabela cen i terminów »
  • Rezerwacja miejsc »
Podziel sie ze znajomymi

Zakwaterowanie:

Hotel Rusałka/Nimfa**

Więcej zdjęć »

Pokoje
  • Pokój 2os. Rezerwuj »
  • Pokój 3os. Rezerwuj »
Lokalizacja:

Hotel Rusałka/ Nimfa usytuowany jest w południowej części kurortu Słoneczny Brzeg, około 1500 m od centrum pełnego restauracji, kafejek, sklepików i straganików

Zobacz na mapie »
Zakwaterowanie:

Pokoje 2 i 3 osobowe. 

osiadają balkon.
W pokoju znajdują się dwa łóżka, rozkładana sofa TV SAT, oraz łazienka z WC i prysznicem.

Możliwość rezerwacji pokoju z klimatyzacją +100zł/os


Infrastruktura:

 

  • restauracja
  • lobby bar
  • sklepik
  • recepcja
  • kantor
  • basen
  • drink bar

 


Wyżywienie:

W cenie ŚNIADANIA

Dopłata do obiadokolacji +200zł/os


Rezerwacja miejsc / tabela terminów (cena za osobę)

Kliknięcie na cenę pozwoli na przejście do formularza rezerwacji internetowej.
Ceny w tabeli oznaczają cenę za osobę!
Telefon:
kom 506 916 155
GG:
Symbol Termin Pokój 2os. Pokój 3os.

Regulamin udziału w imprezach:


 

1. Zasady ogólne.

1.1. Organizatorem imprezy w rozumieniu ustawy z 29 sierpnia 1997 (Dz. U. z dnia 29 października 1997 r.) jest firma Silesia Tour, posiada on wpis do rejestru organizatorów i pośredników turystyki województwa Śląskiego. Jako organizator turystyki w rozumieniu ustawy o Usługach turystycznych stawia sobie za cel zapewnienie Uczestnikom optymalnych warunków wypoczynku. Prawa i obowiązki Uczestników określają, wydane w oparciu o art. 365 (1) KC, ogólne Warunki Uczestnictwa w organizowanych imprezach turystycznych, zwane dalej Warunkami.

 

2. Zawarcie umowy.

2.1. Zgłoszenie udziału w imprezie organizowanej przez Organizatora następuje z chwilą podpisania Umowy przez przedstawiciela biura podróży sprzedającego imprezę i osobę zgłaszającą udział w imprezie i podpisującą Umowę (w przypadku zamówienia zbiorowego jest to podpis osoby upoważnionej).

2.2. W przypadku rezerwacji zbiorowej, osoba upoważniona do zgłoszenia pozostałych Uczestników imprezy jest odpowiedzialna za przekazanie zgłaszanym przez siebie Uczestnikom wszelkich informacji przekazanych przez Organizatora.

2.3. Zawarcie Umowy następuje po zapoznaniu się Uczestnika z programem imprezy. Warunkami, które stanowią integralną część Umowy, akceptacji tych Warunków poprzez podpisanie Umowy oraz wpłacenie zaliczki w wysokości minimum 30% wartości imprezy.

2.4. Osoby niepełnoletnie nie mogą zostać Uczestnikiem imprezy, chyba że pozostają pod stałym nadzorem uprawnionego opiekuna.

2.5 Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926). 

 

3.Warunki płatności.

3.1. Ceny świadczeń dla Uczestników są cenami umownymi.

3.2. Warunkiem wpisania na listę Uczestników imprezy jest:
- podpisanie Umowy;
- uiszczenie I raty w wysokości 30% ceny imprezy;

3.3. Cała należność za imprezę określona w Umowie powinna być wpłacona przez Uczestnika w terminie na 21 dni przed rozpoczęciem imprezy. Nie uregulowanie płatności w terminie 21 dni przed rozpoczęciem imprezy uznaje się za rezygnację Klienta zgodnie z punktem 8.5. Punkt ten nie ma zastosowania w przypadku imprezy turystycznej, która jest zakupiona w terminie krótszym niż 21 dni od daty wyjazdu, oferta „Last Minute”.

3.4. W przypadku imprez, których ceny podane są w innych walutach niż polska, ceny przeliczane są na złotówki wg kursu określonej waluty w NBP (pieniądz-sprzedaż) z dnia dopłaty do pełnej kwoty.

3.5. Organizator zastrzega sobie możliwość podwyższenia ceny imprezy na skutek wzrostu kosztów transportu, wzrostu opłat urzędowych, podatków lub opłat należnych za takie usługi, jak lotniskowe, załadunkowe lub przeładunkowe w portach morskich i lotniczych oraz wzrostu kursów walut. W przypadku takiej podwyżki Klient ma prawo do odstąpienia od Umowy o zorganizowanie imprezy turystycznej bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tego tytułu. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy powinno zostać zrealizowane niezwłocznie po doręczeniu zawiadomienia o podwyżce ceny, względnie zmianie świadczeń, nie później jednak, niż w terminie trzech dni od takiego zawiadomienia.

3.6. Organizator przeniesie na osobę trzecią uprawnienia i obowiązki wynikające z zakupienia imprezy pod warunkiem, że Klient poinformuje o przeniesieniu na 7 dni przed rozpoczęciem imprezy.

 

 

4. Świadczenia.

4.1. Uczestnik ma prawo do świadczeń Organizatora określonych w ofercie.

4.2. Warunkiem realizacji opłaconych świadczeń jest posiadanie dokumentu identyfikującego tożsamość (paszportu lub dowodu osobistego) w przypadku wyjazdów indywidualnych lub wpisanie na listę Uczestników w przypadku wyjazdów zbiorowych. Wpisanie na listę Uczestników nastąpi po wniesieniu pełnej wpłaty za imprezę.

4.3. Opłacone świadczenia i termin ich realizacji, do których upoważniają ww. dokumenty, są ostateczne i nie mogą być przez Uczestnika zmienione. Niewykorzystanie przez Uczestnika któregokolwiek ze świadczeń w ustalonym terminie nie upoważnia go do otrzymania zwrotu części lub całości opłaty wniesionej na rzecz Organizatora, z wyjątkiem sytuacji opisanej w pkt. 6.7. Dotyczy to także przypadków odmowy wydania paszportu lub braku dokumentów uprawniających do przekraczania granicy, choroby lub innych przypadków losowych oraz przypadków, gdy władze graniczne poszczególnych krajów nie wydadzą zezwolenia na wjazd Uczestnika do ich kraju z powodów sobie wiadomych. Jeśli jednak z tego tytułu zostały zaoszczędzone pewne kwoty, należy je uwzględnić.

4.4. Przy podpisywaniu umowy-zgłoszenia Organizator informuje o rodzaju dokumentów niezbędnych do realizacji imprezy (np. wiza, paszport).

4.5. W ramach ceny imprezy Organizator zapewnia Uczestnikom imprez zbiorowych ubezpieczenie kosztów leczenia za granica oraz następstw nieszczęśliwych wypadków.

4.6. W cenie imprezy nie jest zawarte ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z imprezy w przypadku choroby lub zdarzenia losowego. Organizator zaleca zawarcie tego ubezpieczenia wraz z rezerwacją imprezy. Cena ubezpieczenia: 5 % wartości imprezy. Wykupienie ubezpieczenia gwarantuje zwrot niewykorzystanych świadczeń z tytułu zawartej Umowy zgodnie z Warunkami Ubezpieczenia kosztów Rezygnacji TU Compensa.

4.7. Istnieje możliwość dodatkowego ubezpieczenia się przez Uczestnika imprez od innego ryzyka (np. kradzieży, związanych z uprawianiem sportów, zaginięcia bagażu oraz inne) oraz zwrotu kosztów imprezy w przypadku rezygnacji.

4.8. Zawierając Umowę Uczestnik deklaruje, iż stan jego zdrowia umożliwia udział w imprezie.

4.9 Wraz z potwierdzeniem warunków regulaminu, uczestnik zezwala na wykorzystanie wizerunku (ewentualnych zdjęć podczas wyjazdu) w celu umieszcza ich w galerii wyjazdowej na stronie.

 

5. Odpowiedzialność Uczestnika.

5.1. Od chwili rozpoczęcia imprezy Uczestnik zobowiązany jest stosować się do wskazówek przedstawicieli Organizatora dotyczących realizacji programu imprezy. Nie stosowanie się do poleceń przedstawiciela Organizatora może skutkować usunięciem z imprezy.

5.2. Uczestnik zobowiązany jest do posiadania dokumentów podróżnych (ważnego paszportu) oraz gdy wymagają tego przepisy-wiz turystycznych.

5.3. Uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania przepisów celnych i dewizowych obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej, krajach tranzytowych i docelowych.

5.4. Uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania przepisów porządkowych oraz związanych z bezpieczeństwem, ochrony pożarowej w miejscu zakwaterowania oraz środkach transportu – zakres tych przepisów jest określony w regulaminach poszczególnych obiektów lub przez przewoźników. Nieprzestrzeganie tych warunków może prowadzić do usunięcia Uczestnika w trybie natychmiastowym, bez pokrycia przez Organizatora kosztów związanych w wyjazdem Uczestnika z imprezy oraz bez pokrycia kosztów utraconych dni.

5.5. W środkach transportu w czasie imprezy turystycznej obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania alkoholu i środków odurzających. W przypadku podejrzenia złamania tego zakazu pilot ma prawo wezwać służby policyjne w celu weryfikacji Klienta. Pozytywny wynik badania Klienta skutkuje natychmiastowym skreśleniem z listy uczestników wyjazdu.

5.6. Klient zostanie obarczony pokryciem szkód wynikłych z ewentualnego opóźnienia imprezy turystycznej z jego winy.

5.7. Uczestnicy odpowiadają za wyrządzone przez siebie szkody materialne. Na poczet ewentualnych szkód wyrządzonych przez Uczestnika wyjazdu Organizator ma możliwość pobrania kaucji zwrotnej.

 

6. Odpowiedzialność Organizatora.

6.1. Organizator zobowiązuje się do sumiennego przygotowania i realizacji świadczeń wykupionych przez Uczestnika.

6.2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niedociągnięcia w imprezie wynikłe z przyczyn od niego niezależnych, tj.:
- działaniem lub zaniechaniem Klienta;
- działaniem lub zaniechaniem osób trzecich, nieuczestniczących w wykonywaniu usług przewidzianych w umowie, jeżeli tych działań lub zaniechań nie można było przewidzieć ani uniknąć;
- siłą wyższą (np. warunki atmosferyczne, wojna, ogłoszenie klęski żywiołowej itp.).

6.3. Organizator nie dokonuje zwrotu wartości niezrealizowanych świadczeń, jeżeli w czasie trwania imprezy następuje zmiana programu z przyczyn niezależnych od Organizatora. Zorganizowanie świadczeń zastępczych, o co najmniej tym samym standardzie nie stanowi wady usługi. Uczestnik z tego powodu nie może zgłaszać roszczeń do Organizatora. Należy jednak pamiętać, że przysługuje Klientowi prawo do odstąpienia od Umowy.

6.4. W przypadku niewykorzystania całości świadczeń z przyczyn leżących po stronie Klienta jak np. spóźnienie się na miejsce zbiórki, niewykorzystanie wszystkich posiłków, dobrowolne nieskorzystanie z części lub całości programu imprezy oraz przyczyn określonych w pkt. 4.3. Organizator nie dokonuje zwrotu wartości świadczeń. Jeśli jednak z tego tytułu zostały zaoszczędzone pewne kwoty, należy je uwzględnić.

6.5. W przypadku lotów Organizator odpowiada w takim zakresie, w jakim występuje przewoźnik wg postanowień Prawa Lotniczego w związku z międzynarodowymi układami z Warszawy, Hagi, Guadalajary oraz Umową Montrealską (loty do Kanady i USA). W myśl układu zawartego w Warszawie, na przewoźniku ciąży ograniczona odpowiedzialność (także za utratę i uszkodzenie bagażu) i tylko pod warunkiem, iż można mu przypisać zawinione działanie. Transport następuje na podstawie dostępnych aktualnie obowiązujących warunków przedsiębiorstwa transportowego.

6.6. Zgodnie z ustawą o usługach turystycznych z dnia 29 sierpnia 1997 roku, położenie, rodzaj, kategoria obiektu podana jest wg przepisów kraju pobytu.

6.7. Biuro zastrzega sobie możliwość odwołania imprezy:

- w przypadku zapisania się mniejszej liczby uczestników niż 15 osób,  informuje o odwołaniu takiej imprezy nie później niż 5 dni przed terminem wyjazdu. Za skuteczne poinformowanie Klienta uważa się poinformowanie mailowe lub pisemne Klienta.

Impreza zostaje odwołana w każdym razie w przypadku:
- szczególnych zagrożeń życia i zdrowia Uczestników;
- istotnej zmiany krajowych i zagranicznych przepisów wizowych i dewizowych.
O odwołaniu imprezy Organizator niezwłocznie powiadamia Uczestnika, a wniesioną przez Niego wpłatę zwróci w ciągu 7 dni.

6.8. W sytuacjach wyjątkowych i niezależnych od Organizatora lub spowodowanych siłą wyższą, winą uczestnika lub osób trzecich Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany rozkładu jazdy autokarów.

6.9. W przypadku połączeń antenowych przejazd może być realizowany za pomocą busów, pociągów i innych środków transportu. Jeśli przejazd opłacany jest przez Klienta należy mu się zwrot dopłaty za połączenia antenowe lub zwrot kosztów za bilet przewoźnika zaakceptowanego przez Organizatora (Organizator pokrywa koszty biletów: PKP Przewozy Regionalne, PKP TLK oraz pozostałych przewoźników konsultowanych z Organizatorem). Organizator zastrzega sobie prawo do anulacji wyjazdu antenowego w przypadku braku wymaganego minimum 8 osób.

Organizator nie ponosi również odpowiedzialności za skutki spowodowane opóźnieniem autokarów (spowodowane np. korkami na trasach, korkami na granicach).

6.10. W wyjątkowych przypadkach konieczności zapewnienia zastępczego środka transportu, Organizator stosuje się do postanowień zawartych w punkcie 6.9. W przypadku zaistnienia sytuacji wyjątkowej Organizator jest zobowiązany powiadomić klientów telefonicznie lub drogą elektroniczną, w terminie nie krótszym niż 3 dni przed wyjazdem. Miejsca i godziny odjazdu zawarte na umowie mogą ulec zmianom, a ostateczne informacje zostaną wysłane klientowi na 3 dni przed wyjazdem.

6.11. Zmiany dotyczące środków transportu opisane  w punktach 6.8. 6.9. i 6.10. nie są uznawane za istotne zmiany w warunkach umowy.

6.12. Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania wycieczki fakultatywnej w przypadku zbyt małej ilości chętnych. Liczba minimalnej ilości chętnych kalkulowana jest dla każdej wycieczki indywidualnie i podawana jest w ofercie wycieczki.

6.13. Organizator zastrzega sobie możliwość połączenia grupy Uczestników z Uczestnikami imprezy organizowanej przez inne Biuro Podróży, współpracujące z Organizatorem, w przypadku, gdy liczba Uczestników nie osiągnie planowanego minimum.

6.14. Organizator, który przed rozpoczęciem imprezy jest zmuszony, z przyczyn od niego niezależnych, zmienić istotne warunki Umowy z Klientem, z zastrzeżeniem pkt. 3.5 niezwłocznie powiadamia o tym Klienta. W takiej sytuacji Klient powinien nie później niż w terminie 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Organizatora, poinformować go czy:
a) przyjmuje proponowaną zmianę Umowy;
b) odstępuje od Umowy ze zwrotem wszystkich wniesionych świadczeń i bez obowiązku ponoszenia jakichkolwiek kar. Punkt ten nie ma zastosowania w przypadku wskazanym w punkcie 6.8. 6.9. oraz 6.10.

6.15. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za bagaż uczestników. Organizator umożliwia Klientom ubezpieczenie bagażu na czas trwania imprezy turystycznej. Waga bagażu podręcznego, która przysługuje Klientowi to 5 kg, natomiast waga bagażu zasadniczego nie powinna przekraczać 20 kg na osobę. Bagaż przekraczający powyższy limit może być przewieziony tylko za zgodą reprezentanta Organizatora oraz za dodatkową opłatą.

6.16 Zakwaterowanie. Kategoryzacja hoteli nie jest uniwersalna; na całym świecie pomiędzy poszczególnymi krajami występują różnice w liczbie gwiazdek przyznawanych hotelowi za określony standard, tak więc ta sama liczba gwiazdek może nie 

odpowiadać takiemu samemu standardowi w dwóch różnych krajach.
6.17 Osoby wybierające się pojedynczo, które w momencie rezerwacji nie dokonały dopłaty do pokoju jednoosobowego, mogą zostać zakwaterowane z jedną lub kilkoma osobami tej samej płci, w tzw. opcji dokwaterowania. Jednakże w przypadku braku innej rezerwacji w opcji dokwaterowania w terminie do 7 dni przed rozpoczęciem imprezy wymagana jest dopłata do pokoju jednoosobowego

 

7. Reklamacje.

7.1. Organizator przyjmuje reklamacje w ciągu 30 dni od daty zakończenia imprezy. Podstawę do rozpatrzenia reklamacji dotyczącej ilości lub jakości świadczeń stanowi pisemna reklamacja wraz z uzasadnieniem.

7.2. Organizator rozpatruje reklamację na piśmie w ciągu 30 dni od dnia zakończenia imprezy turystycznej, a w wypadku zgłoszenia tej reklamacji po zakończeniu imprezy turystycznej w terminie 30 dni od jej złożenia.

7.3. Organizator ma obowiązek dokonania zwrotu części lub całości wpłat w ciągu 30 dni od daty rezygnacji Uczestnika lub daty uznania reklamacji.

7.4. Klient ma prawo uzupełnić reklamację w ciągu 20 dni od daty zakończenia imprezy. W przypadku uzupełnienia reklamacji Organizator rozpatruje reklamację w ciągu 30 dni od daty wpłynięcia uzupełnienia reklamacji.

 

8. Rezygnacja z imprezy.

8.1. Przed rozpoczęciem imprezy turystycznej Klienci mają możliwość zrezygnowania z imprezy turystycznej. Oświadczenie o rezygnacji z imprezy turystycznej Klient jest zobowiązany złożyć w formie pisemnej, w miejscu, w którym została zawarta Umowa. Datą złożenia rezygnacji jest dzień jej wpływu do biura podróży, w którym została zawarta Umowa.

8.2. Uczestnikowi przysługuje zwrot pełnej wpłaty, jeżeli rezygnacja lub niemożność udziału w imprezie następuje z winy Organizatora. Należą do nich:
- nienależyte wykonanie Umowy o świadczenie usług turystycznych lub zmiana istotnych warunków Umowy (w szczególności wzrost ceny, zmiana terminu, radykalna zmiana trasy imprezy, zmiana hotelu na hotel o niższym standardzie). Rezygnacja z tych przyczyn może nastąpić w ciągu 3 dni od daty otrzymania pisemnego zawiadomienia. Brak odpowiedzi w tym terminie uważa się za akceptację zmienionych warunków Umowy;
- odwołanie imprezy;

8.3. Jeżeli Klient zrezygnuje z uczestnictwa w imprezie turystycznej lub jeżeli nie rozpocznie imprezy turystycznej z powodów niezależnych od Organizatora, Organizator zastrzega sobie prawo żądania zapłaty kwot stanowiących równowartość poniesionych rzeczywistych kosztów, w wysokości nie wyższej niż ustalona na zasadach określonych w pkt. 8.5. Warunków, poniesionych w związku z dokonanymi już przygotowaniami do zorganizowania imprezy turystycznej. Przy obliczaniu należnych do zapłaty kwot uwzględnia się koszty, jakie zostały zaoszczędzone, a także możliwość innego wykorzystania świadczeń. Organizator pozostawia do decyzji Klienta decyzję o zbieraniu i gromadzeniu dowodów na to, czy ze względu na rezygnację z uczestnictwa w imprezie turystycznej, względnie jej nierozpoczęcia, powstały koszty niższe niż te, które zostały określone przez Organizatora, jako rzeczywiste koszty rezygnacji, w wysokości nie wyższej niż określonej w pkt. 8.5., względnie Klient może zwrócić się do Organizatora o przedstawienie indywidualnych wyliczeń poniesionych przez niego kosztów.

8.4. Klient ponosi koszty rezygnacji również, gdy nie stawił się punktualnie na lotnisku lub miejscu rozpoczęcia imprezy turystycznej, w czasie podanym w dokumentach imprezy turystycznej lub jeżeli rozpoczęcie przez niego imprezy turystycznej jest niemożliwe z powodu braku wymaganych dokumentów, np. paszportu lub niezbędnej wizy. O ile Klient nie poinformował Organizatora o swojej rezygnacji z uczestnictwa w imprezie turystycznej przed jej rozpoczęciem, zobowiązany jest przekazać do Organizatora informację o tym, iż w imprezie takiej nie uczestniczy, najpóźniej do końca dnia, w którym impreza turystyczna się rozpoczęła.

8.5. Koszty rezygnacji klienta z uczestnictwa w imprezie turystycznej nie mogą być większe niż:
- 35 dni lub więcej przed rozpoczęciem imprezy – 100 zł od osoby;
- między 34 a 28 dni – do 25% wartości całej imprezy;
- między 27 a 14 dni – do 50% wartości całej imprezy;
- między 13 a 7 dni – do 75% wartości całej imprezy;
- między 6 a 1 dzień – do 95% wartości całej imprezy;

- między 1 dniem a rozpoczęciem imprezy – do 100% wartości całej imprezy;

Dla każdego klienta koszt rezygnacji wyliczany jest indywidualnie. Klient na piśmie może zwrócić się do Organizatora o przedstawienie wyliczeń poniesionych przez niego kosztów. Na prośbę Klienta udostępniane są również w siedzibie firmy dokumenty stanowiące podstawę wyliczenia.     

8.6. Na życzenie Klienta i w miarę dostępności miejsc, istnieje możliwość zmiany Umowy (rezerwacji), jeśli zmiana ta zostanie zgłoszona w terminie do 35 dni przed datą rozpoczęcia imprezy turystycznej. W takich przypadkach Organizator pobiera na poczet powstałych kosztów opłatę w wysokości 100 zł za osobę. Opłata ta stanowi równowartość kosztów poniesionych przez Organizatora z tytułu dokonanych zmian.

8.7. Pod pojęciem „zmiany Umowy” rozumie się zmianę organizatora turystyki, miejsca pobytu, czasu trwania imprezy turystycznej, programu imprezy turystycznej, ceny imprezy turystycznej, sposobu zapłaty oraz innych postanowień Umowy, wymienionych w art. 14 ust 2 ustawy o usługach turystycznych. Zmiany po upływie terminu wymienionego w pkt. 8.6. mogą zostać przeprowadzone po rozwiązaniu dotychczasowej Umowy, na zasadach określonych w pkt. 8.5. i jednoczesnym zawarciu nowej Umowy. O ile z zawartej Umowy o świadczenie usług turystycznych wynika, iż w danej imprezie ma brać udział kilku uczestników, rezygnacja chociażby jednego jej uczestnika upoważnia Organizatora do dokonania ponownej kalkulacji ceny za udział w tej imprezie, dla pozostałych Klientów.

8.8. Do chwili rozpoczęcia imprezy turystycznej Klient ma prawo przenieść na osobę trzecią prawa i obowiązki wynikające z Umowy. Osoba zastępująca powinna spełniać wszystkie wymogi konieczne do uczestnictwa w imprezie turystycznej. Klient zobowiązany jest do poinformowania Organizatora o zmianie uczestnika imprezy, na piśmie, pod rygorem nieważności, przed rozpoczęciem imprezy turystycznej. Opłata manipulacyjna przy zmianie uczestnika wynosi 100 zł za osobę. Za pokrycie kosztów imprezy turystycznej i kosztów dodatkowych, powstałych poprzez zmianę osoby zastępującej, odpowiadają solidarnie: Klient i osoba zastępująca. Klient może zwrócić się do organizatora turystyki o przedstawienie indywidualnych wyliczeń poniesionych przez niego kosztów w związku z przeniesieniem na osobę trzecią praw i obowiązków wynikających z Umowy. Opłaty te stanowią równowartość kosztów poniesionych przez Organizatora z tytułu dokonanych zmian.

8.9. Wszelkie opłaty manipulacyjne, związane z rezygnacją i zmianą Umowy, jak również opłaty za indywidualny przebieg imprezy turystycznej, są natychmiast wymagalne.

8.10. Jeżeli zmiana, o której mowa w pkt. 8.6. ma miejsce w ramach tego samego sezonu turystycznego, nie później niż na 8 tygodni przed planowanym rozpoczęciem imprezy turystycznej, Biuro nie pobiera od swoich Klientów żadnych opłat manipulacyjnych przewidzianych w pkt. 8.6 – 8.8.

 

9. Postanowienia końcowe.

9.1. W sprawach nieuregulowanych Warunkami zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z dnia 2002 r. Nr 101, poz. 929 ze zm.)

9.2. Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu realizacji Umowy będą rozstrzygane polubownie, a w przypadku braku porozumienia przez właściwy Sąd.

Strona główna | O nas | Zapisy/Pomoc | Praca | Kontakt
© Copyright 2007 – 2019 O.I.S.
Realizacja: iTV Media Interactive